Συμμετοχή σε σύσκεψη του επιχειρηματικού φόρουμ
Επιστολή ΥΜΑΘ στον Πρόεδρο του ΕΒΕ Ξάνθης Παναγιώτη Ανδρικόπουλο Τον Πρόεδρο του Εμποροβιομηχανικού Επιμελητηρίου Ξάνθης κ. Παναγιώτη Ανδρικόπουλο προσκάλεσε ο Υπουργός Μακεδονίας- Θράκης κ. Σταύρος
