Home
Page 4867
«Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου…»
Ανυπόστατες οι καταγγελίες της Ειρήνης Δαλάτση ισχυρίζεται ο Πρόεδρος της ΔΕΑΞ Μ. Φανουράκης Απάντηση στην καταγγελία της δημοτικής συμβούλου κ. Ειρήνης Δαλάτση σχετικά με προσλήψεις
Κάμπινγκ φάντασμα
Ο λόγος για το κάμπινγκ του Μυρωδάτου, το οποίο εγκαταλείφθηκε και καταλήφθηκε από τσιγγάνους Βουλγάρους, οι οποίοι ήδη το θεωρούν σα το σπίτι τους.Το θέμα
Προβλήματα με το σήμα κινητών τηλεφώνων
Αγανάκτηση και εκνευρισμό έχει προκαλέσει το πρόβλημα σήματος κινητών τηλεφώνων, μιας εταιρείας στην περιοχή μας.Πολλά είναι τα παράπονα κατόχων της συγκεκριμένης εταιρείας, αφού δεν μπορούν
Με το μπλοκάκι στο χέρι
Όπου… γράψει –γράψει είναι τον τελευταίο καιρό η τροχαία Ξάνθης, αφού τα άτομα της υπηρεσίας δεν ξαδειάζουν να πραγματοποιούν ελέγχους και να δίνουν κλήσεις.Τα μπλόκα
Λύση προβλημάτων από τον Δήμο
Συνάντηση Χ. Πούλιου- Δ.Σ. Εμπορικού Συλλόγου για την αγορά της Ξάνθης Με τη δέσμευση αμφοτέρων των πλευρών για θεσμική συνεργασία που αντικείμενό της θα έχει
Μέχρι 22 Ιουλίου οι αιτήσεις για τις τρεις θέσεις αορίστου χρόνου στη ΔΕΑΞ
Ανακοίνωσε η ΔΕΑΞ τις ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων για τις τρεις θέσεις αορίστου χρόνου, ενός ηλεκτροσυγκολλητή (Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης) και δύο εργατών γενικών καθηκόντων (Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης), σύμφωνα
Διάσπαση του χώρου της Ν.Δ. επιφέρουν οι διαγραφές Παυλακάκη
Τρία στελέχη της Παράταξης «ΕΔΟ» του Δήμου Τοπείρου διαχωρίζουν την θέση τουςΤην παρακάτω επιστολή μας απέστειλαν τα μέλη της παράταξης Παυλακάκη κ. κ. Κωνσταντίνος Καραγιαννίδης,
Στη Γενισέα
Ακόμη και απέναντι και δίπλα από το Δημαρχείο στην Βιστωνίδα τα χόρτα είναι ακούρευτα. Παρτέρια, διαζώματα και πλατείες είναι αφρόντιστες. Έτσι τα παράπονα από τους
Οι Ξανθιώτες συντάσσονται με την αναγκαιότητα της απαγόρευσης
Για δες που φθάσαμε… Απαξάπαντες εναντίον του τσιγάρου. Όχι μόνον οι άκαπνοι ή οι πρώην καπνιστές. Ούτε καν οι θεριακλήδες δεν αρνούνται τον θετικό χαρακτήρα
Είναι νικητές και δεν τους «αγγίζουν» οι μπόμπες
Θετικό το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών για τη ΝΔ γνωμάτευσαν οι γαλάζιοι της Ξάνθης και το διαβίβασαν και στα κεντρικά!!! Αυτό μας μεταφέρθηκε από την Ρηγίλλης,
Όσο ήταν Υπουργός ο Κοντός «οι φίλοι του» φοβόντουσαν να του πουν την αλήθεια
Είναι λογικό τώρα που επέστρεψε στην Ξάνθη να βρει μια εικόνα που δεν τον ικανοποιεί. Με την έπαρση και την αλαζονεία κάποιων να έχει φτάσει
Κ. Γιαντζόγλου, πολλά τα σκυλιά, πολλά, πάρα πολλά
Κάτι πρέπει να κάνετε, εσείς όχι εμείς. Εσείς είστε υπεύθυνος γι αυτά τα αδέσποτα σκυλιά που ορμάνε και στον κόσμο και στα αυτοκίνητα. Προχθές περνούσε
