Παραπονιούνται συνέχεια οι Ξανθιώτες, ότι έξω από τους κάδους απορριμμάτων, υπάρχουν όγκοι σκουπιδιών, επιρρίπτοντας ευθύνες στην αρμόδια υπηρεσία του Δήμου Ξάνθης.Πρέπει και εμείς σαν πολίτες
Χαράς ευαγγέλια για τους κατ εξοχήν παίκτες των μηχανών με τα λεγόμενα «φρουτάκια», αφού τελικά δόθηκε το «πράσινο φως» για την επαναφορά τους.Το Συμβούλιο της
Βραβεύτηκαν προχθές το βράδυ οι εθελοντές πυροσβέστες, μέσα σε ένα μαγευτικό τοπίο, στο καζίνο της Ξάνθης.Η πρωτοβουλία αυτή της Νομαρχίας Ξάνθης, λαμβάνει χώρα κάθε χρόνο,
Μια απάντηση του Δημάρχου Τοπείρου στον καταγγέλλοντα κ.Παυλακάκη Από διακριτικότητα και πολιτικά ορθή σκέψη δεν είχα σκοπό να αναμιχθώ στην αντιπαράθεσή με μέλη της παράταξής
Η συμμετοχή του Μπαντάκ στο ψηφοδέλτιο του Λάκη Στυλιανίδη θεωρείται πλέον σίγουρη αν κρίνουμε και από τις τελευταίες από κοινού εμφανίσεις των δύο σε γνωστή
Σύσκεψη για την για την αντιμετώπιση προβλήματος παροχέτευσης των νερών πριν τα Κιμμέρια Την Τετάρτη 8 Ιουλίου 2009 και ώρα 10:00, πραγματοποιήθηκε, στη Νομαρχία Ξάνθης,
Ο Εμπορικός Σύλλογος Ξάνθης, θέλει να ευχαριστήσει τον Δήμαρχο μας κ. Μιχάλη Στυλιανίδη για την αμέριστη συμπαράσταση που έδειξε και δείχνει για. τα προβλήματα που
Η Νομαρχία Ξάνθης βράβευσε τους εθελοντές πυροσβέστες Μία πολύ ωραία βραδιά, διοργανώθηκε από τη Νομαρχία Ξάνθης, στο χώρο της πισίνας του καζίνου, στη διάρκεια της
Αν είναι επιτυχημένος ή αποτυχημένος θα το κρίνει πρώτα ο ίδιος ο συνδυασμός και μετά οι δημότες Μια επιστολή παρέμβαση έστειλε χθες στην εφημερίδα μας
Τον ελλιπή φωτισμό στο παζάρι πίσω από το κτίριο της Πυροσβεστικής επισημαίνει αναγνώστρια. Τονίζοντας ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα εστιάζεται πίσω ακριβώς από το κτίριο όπου
Μια γκρίνια υφίσταται τελευταία μεταξύ των πυροσβεστών για τα χρήματα που καταβλήθηκαν ως υπερωρίες από το περυσινό καλοκαίρι. Οι εργαζόμενοι στις βάρδιες, λένε, ότι πήραν