Με την συμμετοχή 50 Ξανθιωτών Ρεπορτάζ: Νάντια ΝάκουΓια πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε χθες στην ιστορία του αναπηρικού κινήματος μεγάλη κινητοποίηση στην Αθήνα από 3.000 άτομα με
Αυτά που ξέρουμε θα τα ξεχάσουμε. Μιλάμε για τον νέο διευρύμενο Δήμο Ξάνθης- Σταυρούπολης και τον νέο «Καλλικράτη». Πάνε οι πολυάριθμοι Οργανισμοί και οι Επιχειρήσεις.
Ποιος δημοτικός σύμβουλος μαζεύει αυτές τις μέρες την «ομάδα» του για να είναι και συγκροτημένη μέσα στην νέα τετραετία με ενιαία πολιτική, αλλά και για
Απόπειρα «πτώχευσης της Ιστορίας» Συνέχεια από το προηγούμενο…Η πληροφορία κινείται από τον πομπό στον δέκτη. Ο έντυπος λόγος είναι το μέσον, ο φορέας τής πληροφορίας.
Έστω και μετεκλογικά μπορούν να επιληφθούν τα συνεργεία του Δήμου. Στον διπλό δρόμο της Περικλέους, στα πεζοδρόμια, οι βλάβες είναι πλέον αμέτρητες. Πολλές πλάκες έχουν
ΕΜΠΡΟΣΤη στρατηγική της κάλυψης με δίκτυο οπτικών ινών των πιο απομακρυσμένων περιοχών ακολουθεί ο ΟΤΕ, ο οποίος το 2010 ολοκλήρωσε την εγκατάσταση δικτύου οπτικών ινών
Οι επαΐοντες της Ελληνικής Οικονομίας διαπιστώνουν την ανισότητα Με το νυστέρι του μνημονίου, θα περικοπούν οι απολαβές σε ΔΕΚΟ – ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ – ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ. Το εισπρακτικό
Είμαστε στην πρώτη εβδομάδα του Δεκέμβρη και όπως μαθαίνω από τα συνεργία του δήμου Ξάνθης, ήδη έχει τελειώσει ο στολισμός της πόλης. Χιλιάδες λαμπιόνια τοποθετήθηκαν
Συνολικά από την πόλη μας είχαμε 24 συμμετοχές, Κ.Ο.Ξ ένδεκα, Ποσειδώνας δέκα, Γ.Α.Π.Ε. Ξάνθης μία, η Μιχαηλίδου Κική με τα χρώματα του Ο.Θ.Α. Καβάλας και
Τα μέλη του Σοροπτιστικού Ομίλου Ξάνθης, την Παρασκευή 10 Δεκεμβρίου στις 18:30 ετοίμασαν BAZAAR στο Motel Natassa με νόστιμα χειροποίητα γλυκά, συνθέσεις χριστουγεννιάτικες , δωράκια