Σήμερα το πρωί θα μοιραστούν καλλωπιστικοί θάμνοι στην κεντρική μας πλατεία και στην πλατεία της Σταυρούπολης
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος ο Δήμος Ξάνθης στην προσπάθεια που κάνει, να ευαισθητοποιήσει τους πολίτες, εντάσσοντας τον εθελοντισμό στα δρώμενα της πόλης μας
