Με καρφωτή πιάστηκαν δυο Ξανθιώτες που καλλιεργούσαν κάνναβη στα σπίτια τους
Συνελήφθησαν στις 1-7-2016 το πρωί, σε χωριά της Ξάνθης, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίωξης Ναρκωτικών του Τμήματος Ασφάλειας Κομοτηνής με τη συνδρομή της Ομάδας Δίωξης
