Αύριο Παρασκευή τα εγκαίνια έκθεσης για τα 40 χρόνια του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης
Σας προσκαλούμε στα εγκαίνια της φωτογραφικής έκθεσης για τα 40 χρόνια του Λυκείου των Ελληνίδων Ξάνθης, την Παρασκευή 2/9/2016 και ώρα 20:30, στον ισόγειο χώρο
