Να και κάτι για το οποίο μας άκουσε ο Δημαρχόπουλος… βάζει σύγχρονο αυτοματισμό στον Δημοτικό Φωτισμό
ΧΡΟΝΙΑ φώναζα να αντικαταστούν οι πεπαλαιωμένοι χρονοδιακόπτες που υπάρχουν σε πάνω από 150 σημεία της πόλης και ελέγχουν τον δημοτικό φωτισμό. Έλεγα πάντα ότι υπάρχουν
