Οι Συριζαίοι βγάλανε ψήφισμα κατά των διοδίων στην Μέστη!!!! (Κατάλαβαν ότι ο κουτόχορτο πάει σύννεφο και μας τρολάρουν άγρια)
ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΣΥΡΙΖΑ ΑΜΘ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΣΤΑΘΜΟΥ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗ ΜΕΣΤΗ Η Περιφερειακή Συντονιστική Επιτροπή του ΣΥΡΙΖΑ ΑΜΘ, που συνεδρίασε στην Ξάνθη
