Βράβευση των παιδιών της Ρομποτικής από τον ίδιο τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά μαθητές του 1 ου λυκείου Ξάνθης τιμήθηκαν από τον πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπη Παυλόπουλο. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε το Σάββατο
