35 επιχειρήσεις της Ξάνθης εκπαιδεύθηκαν δωρεάν στο πώς να οργανώσουν τα social media τους και στο πως να βρίσκουν νέους πελάτες από το διαδίκτυο
Με τεράστια επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Μαΐου 2017, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Ξάνθης, το πρώτο Δωρεάν σεμινάριο: – Πως να διαφημίσεις την επιχείρηση σου
