Κυνηγάμε τους Βούλγαρους; Βάζουμε τα χέρια μας και βγάζουμε τα μάτια μας ως Ξανθιώτες… είναι οι μόνοι που αφήνουν χρήματα το καλοκαίρι
Τι να πω και τι να γράψω ρε παιδιά για την συμπεριφορά μας σαν Ξανθιώτες… βλέπω ένα κυνηγητό που γίνεται από διάφορους στους Βούλγαρους τουρίστες
