Τρέχουν τα βρομόνερα για πολλές μέρες μέσα στον δρόμο… Γιατί δεν έχει επέμβει ακόμα η ΔΕΥΑΞ;
Τρέχουν τα βρομόνερα για πολλές μέρες μέσα στον δρόμο… και γράφω βρομόνερα γιατί πιθανότατα είναι από το δίκτυο αποχέτευσης του Δήμου Ξάνθης και όχι από
