Κάτοικοι της παλιάς πόλης θέλουν να μην υπάρχει ζωντανή μουσική στις γιορτές… να καταστραφούμε μόνοι μας δηλαδή…
Ο σύλλογος κατοίκων παλιάς πόλης της Ξάνθης μας κοινοποίησε το παρακάτω αίτημα που έστειλε ο Σύλλογός προς το Κέντρο Πολιτισμού Δήμου Ξάνθης και τους Συλλόγους που
