«Εύζωνες» έρχονται στην Ξάνθη για τον εορτασμό της 4 ης Οκτωβρίου (Φωτογραφική έκθεση)
Με αφορμή τη συμπλήρωση 99 χρόνων από τα «Ελευθέρια» της πόλης ο Δήμος Ξάνθης οργανώνει και παρουσιάζει την έκθεση φωτογραφίας της Δήμητρας Χατζηαδάμ, που τιτλοφορείται
