Ξανά υποψήφιος με τον Μπάμπη Δημαρχόπουλο ο Παναγιώτης Ταρενίδης. Ξεκίνησε τον προεκλογικό αγώνα!
Όπως μαθαίνω ο πρόεδρος της ΣΕΚΕ και ένα από βασικότερα στελέχη του συνδυασμού του νυν δημάρχου ο Παναγιώτης Ταρενίδης (έμπειρο στέλεχος της τοπικής αυτοδιοίκησης) ανακοίνωσε
