Για τρίτη φορά εθελοντική αιμοδοσία στο 12 ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης αύριο Τετάρτη
Με σύνθημα “Κάθε σπίτι μαθητή κι ένας αιμοδότης”, ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 12ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης σε συνεργασία με
