Δήλωση της Αντιπεριφερειάρχη Π.Ε. Ξάνθης σχετικά με τη λειτουργία της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών
Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα στον τοπικό Τύπο το οποίο αναφέρεται στη διαδικασίαχορήγησης πινακίδων κυκλοφορίας, αφήνοντας παράλληλα αιχμές για δήθεν αρνητική «προϊστορία»της υπηρεσίας, επιθυμώ να αποκαταστήσω
