Αποτυχημένη η 5η «Συνέργεια» στην Ξάνθη. Καμιά συμμετοχή από κόσμο. (Τσάμπα η ταλαιπωρία των επιχειρήσεων)
Η 5η Θρακομακεδονική «Συνέργεια», πραγματοποιήθηκε στην πόλη μας το περασμένο Σάββατο, στο χώρο έξω από το Διοικητήριο της πόλης. Αν και οι συμμετοχές από επιχειρήσεις
