Αγρυπνία στο Ι.Ν. Αγίου Ελευθερίου Ξάνθης εις μνήμην της Αγίας Σοφίας και των τριών θυγατέρων αυτής
Πανηγυρική ιερά αγρυπνία θα τελεστεί την Τετάρτη 16 Σεπτεμβρίου στις 8 η ώρα το βράδυ στον ιερό ναό Αγίου Ελευθερίου Ξάνθης εις μνήμην της Αγίας
