49χρονος και 47χρονη χρωστούσαν συνολικά 215 χιλιάδες ευρώ. Κατέληξαν στον εισαγγελέα
Συνελήφθησαν στις 2-12-2014 το πρωί, στην Αλεξανδρούπολη, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αλεξανδρούπολης, δύο ημεδαποί, ένας 49χρονος και μια 47χρονη, για οφειλές προς το Δημόσιο....

