Ξεκινά την Δευτέρα η δωρεάν διανομή τροφίμων από τον Δήμο Ξάνθης (σε όσους έχουν ανάγκη)
Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΤΕΒΑ), ο Δήμος Ξάνθης, ως επικεφαλής εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης Π.Ε. Ξάνθης με την επωνυμία...

