Επίσκεψη του Νομάρχη Ξάνθης στην υπό κατασκευή επέκταση του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης
Ο Νομάρχης Ξάνθης κ. Γεώργιος Παυλίδης επισκέφθηκε το 4 ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης για να δει επιτόπου τις εργασίες κατασκευής ανεξάρτητου σχολικού κτιρίου ως επέκτασή...

