Μπάχαλο πάλι στον Δήμο Ξάνθης… νέα πρακτική απαξίωση των ΜΜΕ της Ξάνθης από τον Δημαρχόπουλο και τους συνεργάτες του
Φαίνεται την έχει δει κάπως ο Δήμαρχος Ξάνθης κ. Μπάμπης Δημαρχόπουλος και οι συνεργάτες του στο γραφείο τύπου γιατί δεν υπάρχει άλλη εξήγηση για το...

