Καλά κάνουν… Δήμαρχος με 2 αντιδημάρχους στην Αθήνα για να γιορτάσουν τα Ελευθέρια… Κατά τα άλλα η πόλη μας πλέει τα λοίσθια (φωτο)
Σύμφωνα με ενημέρωση που έχουμε από το Δημαρχείο ο Μπάμπης Δημαρχόπουλος και οι Αντιδήμαρχοι Κυριάκος Παπαδόπουλος και Μιχάλης Λομβαρδέας παραβρέθηκαν σήμερα στον λαμπρό καθιερωμένο εορτασμό...

