Βούλγαροι χρησιμοποιούν «παράτυπα» τον ποταμό Νέστο και κάνουν καταβάσεις χωρίς δίνουν λογαριασμό σε κανέναν!!! (Και χωρίς να πληρώνουν τίποτε)
Μαθαίνω ότι τους τελευταίους μήνες υπάρχει μια οργανωμένη εκμετάλλευση του ποταμού Νέστου από Βούλγαρους γείτονες μας, οι οποίοι συστηματικά (μια, δυο φορές τον μήνα) φέρνουν...

