Γηροκομείο Ξάνθης: Δημόσιο ευχαριστήριο δωρητών μηνός Ιανουαρίου και Φεβρουαρίου 2023
Το Διοικητικό Συμβούλιο, οι εργαζόμενοι και οι φιλοξενούμενοι του ιδρύματος ευχαριστούν και δημοσίως, τους διάφορους συμπολίτες μας και φορείς της περιοχής μας, αλλά και όχι μόνο,...

