Νέα δωρεάν διανομή τροφίμων από τον Δήμο Ξάνθης 11,12,13,14 και 15 Οκτωβρίου
Στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής (ΤΕΒΑ) και των μέτρων προστασίας για την αποφυγή διασποράς του κορωνοϊού, ο Δήμος Ξάνθης ως...

