Eπταήμερη εκδρομή της Γ΄ τάξης Λυκείου του Μειονοτικού Σχολείου Ξάνθης
Στις 29 Νοεμβρίου με 5 Δεκεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε η επταήμερηεκδρομή της Γ΄ τάξης Λυκείου του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Ξάνθηςμε προορισμό τις πρωτεύουσες των χωρών Βελιγράδι...

