Η Διοίκηση του ΠΓΝΑ τιμά τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Ξάνθης για τη διαχρονική του προσφορά (φωτογραφίες)
Σε μια συγκινητική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2025, η Διοίκηση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης τίμησε τον Σύλλογο Καρκινοπαθών και Φίλων Νομού...

