Γενική

Το μπαλάκι στον Δήμο Ξάνθης


Το… μπαλάκι στους Δήμους πέταξε η κυβέρνηση για την κάλυψη των επανασυνδέσεων των παροχών ρεύματος που έχουν διακοπεί λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών κι αυτό εξαιτίας της ανέχειας. Εκατοντάδες χιλιάδες οι διακοπές σ όλη την Ελλάδα και φυσικά στην περιοχή μας. Αναλαμβάνουν λοιπόν οι Δήμοι να λύσουν το πρόβλημα και να μη μείνει κανένας συμπολίτης χωρίς ρεύμα κι αυτό με δικά τους έξοδα. Για το πού θα τα βρουν δεν τους ρωτά κανένας. Είναι στα πλαίσια της κοινωνικής πολιτικής στο πλαίσιο της οποίας έχουν αναλάβει να εξυπηρετήσουν συμπολίτες με ανέχεια. Όμως, όλοι όσοι έχουν κομμένο ρεύμα είναι μη έχοντες, οπότε το να γίνει προσπάθεια διαχωρισμού είναι αδύνατον. Άρα το πρόβλημα θα παραμείνει σε πολύ κόσμο που κι εφέτος θα τη βγάλει όπως- όπως. (Καλά που είναι πάντως και οι εκλογές κοντά και οι περισσότεροι- τουλάχιστον μέχρι τότε- θα την βολέψουν με τους λογαριασμούς της ΔΕΗ!).

Σχετικά Άρθρα