Γενική

Πολύ χαλάζι έπεσε το απόγευμα της Δευτέρας

Δεκάδες για να μην πω εκατοντάδες είναι τα αυτοκίνητα που έχουν υποστεί ζημιές από το χαλάζι που έπεσε στην Ξάνθη το απόγευμα της Δευτέρας. Μάλιστα ειδικό συνεργείο που δεν πειράζει το αμάξι αλλά αποκαθιστά τις λακκούβες στον ουρανό και τα άλλα σημεία του αυτοκινήτου εγκαταστάθηκε στην πόλη μας. Τις επόμενες μέρες θα σας έχουμε λεπτομέρειες. (Μην βιαστείτε να πάτε στον λαμαρινά για στοκάρισμα και βάψιμο…)

Σχετικά Άρθρα