Γενική

Απορρίπτουν τις πρόωρες τα γαλάζια στελέχη της Ξάνθης

Είναι λογικό στην Ξάνθη κανείς από τη ΝΔ να μην θέλει πρόωρες εκλογές το φθινόπωρο. Κανείς δεν έχει τάσεις πολιτικής αυτοκτονίας. Ο χρόνος είναι πάντα ένα «καταφύγιο», ακόμη κι αν περιέχει το ρίσκο να δυσκολέψουν έτι περισσότερο τα πράγματα για το κυβερνών κόμμα. Πάντως ουδείς εχέφρων μπορεί να συστήνει στον Καραμανλή να προκηρύξει πρόωρες εκλογές, με την- αβάσιμη- ελπίδα ότι θα επαναλάβει το «θαύμα» του 2007. Εκτός αν είναι συγγενής της Ντόρας κι αν η στόχευσή του αφορά στην επόμενη μέρα στη ΝΔ… Τα γαλάζια στελέχη της Ξάνθης πάντως παραθερίζουν στις μαγευτικές παραλίες του Θρακικού πελάγους χωρίς έγνοιες και προβληματισμό για τις 10 μονάδες διαφορά από το ΠΑΣΟΚ. (Κοιμούνται δηλαδή «τον ύπνο του δικαίου…»).

Σχετικά Άρθρα