Γενική

Κανένας δεν μετακινήθηκε ακόμη στην Ξάνθη από την διαθεσιμότητα

Που να πάει μπροστά αυτό το κράτος αν δεν κάνεις κινήσεις σαν της ΕΡΤ με τον ξαφνικό θάνατο. Αφού στις γραφειοκρατικές διαδικασίες «κολλάει» η μετακίνηση των υπαλλήλων της διαθεσιμότητας στον νομό Ξάνθης. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα κανείς υπάλληλος στην περιοχή της Ξάνθης δεν έχει αναλάβει τα νέα του καθήκοντα!!! (Στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ακόμα ετοιμάζεται το σχετικό ΦΕΚ, με το οποίο ο κύριος όγκος των «διαθέσιμων» Ξανθιωτών μετακινείται στην Αστυνομική Διεύθυνση Ξάνθης).

Σχετικά Άρθρα