Δεν κάνω πλάκα. Είμαστε ικανοί ως λαός να το πετύχουμε και αυτό. Το έχουμε το σύνδρομο του ραγιά. Έτσι, εύκολα, ντόπια και ξένα κέντρα, μπορούν να μας χειραγωγήσουν και να μας καθοδηγήσουν. Το ωραίο είναι ότι στο τέλος, εμείς νομίζουμε ότι αποφασίσαμε ελεύθερα!!! Μαθαίνουμε λοιπόν ότι εκείνο για το οποίο αγωνιά η τρόικα, πιο πολύ απ όλα, αυτή τη στιγμή είναι η στάση του Ξανθιώτη στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές. Δηλαδή το γεγονός, αν θα υπάρξει αποδοκιμασία ή επιδοκιμασία των υποστηρικτών του μνημονίου, από το λαό της χώρας. Από αυτό θα κριθεί και η παραπέρα στάση τόσο της τρόικας όσο και των εδώ τοποτηρητών, δηλαδή της εντολοδόχου ελληνικής κυβέρνησης. Και σας το λέω, ο λαός δεν καταλαβαίνει. (Να το δείτε ότι το ΠΑΣΟΚ θα τις κερδίσει τις εκλογές και μετά θα έρθουν νέα μέτρα και «νέοι αγώνες» από τους πολίτες κατά του ΠΑΣΟΚ!!!).
Προηγούμενο άρθρο
Επόμενο άρθρο
Σταύρος Καρυπίδης
Εκδότης - Δημοσιογράφος μέλος της Έ.Ι.Η.Ε.Ε. Lead Digital Strategist - Διαμορφωτής κοινής γνώμης και βιντεογράφος με πιστοποίηση από την Google και το Υπουργείο Τουρισμού στο Digital Marketing "Grow Greek Tourism". Owner & Operator στην Drone Areo View εταιρίας αερο-βιντεοσκοπήσεων και αερο-φωτογραφήσεων (αδειούχος χειριστής ΣμηΕΑ UAS Pilot A & UAS Pilot B). Ceo & Founder της εταιρίας "Φυσικό Αέριο Ξάνθης".
Σχετικά Άρθρα
Click to comment





