Λίγες ημέρες μετά τον ερχομό στον κόσμο του δεύτερου γιου της Σίσσυς Χρηστίδου και του Θοδωρή Μαραντίνη, ο γιατρός της γνωστής παρουσιάστριας μίλησε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star.
«Ενώ ήταν προγραμματισμένη η καισαρική για την ερχόμενη Τρίτη, την έπιασαν κάτι πονάκια την Πέμπτη το βράδυ. Το αγοράκι γεννήθηκε 3 κιλά και 400 γραμμάρια» δήλωσε ο γυναικολόγος Γιάννης Καλογιαννίδης, ενώ ξεκαθάρισε: «Μητέρα και γιος χαίρουν άκρας υγείας».
Μάλιστα, ο γιατρός της Σίσσυς Χρηστίδου αποκάλυψε πως ο Θοδωρής Μαραντίνης ήταν παρών κατά τη διάρκεια του τοκετού: «Ο Θοδωρής ήταν μέσα στη διάρκεια της καισαρικής, σε μια διακριτική θέση. Χάρηκε και αυτός το νεογέννητο από την πρώτη στιγμή».






