Αλλάζει το σύστημα των δημοτικών εκλογών και σύμφωνα με πληροφορίες οι αλλαγές αφορούν στις αμέσως επόμενες εκλογές του Μαΐου.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες της εφημερίδας «Καθημερινή» με ρύθμιση της κυβέρνησης δεν θα υπάρχουν πια πολλά ψηφοδέλτια, αλλά μόνο δύο για όλους τους συνδυασμούς.
Το ένα θα είναι για τους υποψήφιους δημάρχους και το άλλο για όλους τους υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους με αλφαβητική σειρά. Δήμαρχοι θα εκλέγονται από την πρώτη Κυριακή όσοι συγκεντρώνουν το 42% των ψήφων, ενώ σε διαφορετική περίπτωση θα προκρίνονται στον δεύτερο γύρο οι πρώτοι υποψήφιοι.
ΘΡΑΚΗ
Τον «κράζουν» αγρίως από χθες τα «προοδευτικά» μπλογκ και οι ιστοσελίδες τον βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων Έβρου Βασίλη Ουζουνίδη γιατί λέει, χαρακτήρισε «τούρκους μουσουλμάνους» τους μουσουλμάνους συμπολίτες μας. Και τον εγκαλούν εκείνοι που φιλοξενούν και υπερθεματίζουν την ΦΑΡΙΣΑΪΚΗ ανακοίνωση του τοπικού ΣΥΡΙΖΑ με την οποία τα «χώνει» στον βουλευτή και τον αποκαλεί εμμέσως ως «πατριδοκάπηλο»!
Λησμονούν οι σύντροφοι του ΣΥΡΙΖΑ ότι πρώτος πατριδοκάπηλος υπ’ αυτή την έννοια είναι ο πρόεδρός τους Αλέξης Τσίπρας, ο οποίος ερχόμενος στη Θράκη υπεραμύνθηκε τον εθνοτικό προσδιορισμό της μειονότητας, υποστηρίζοντας μάλιστα και την νομιμοποίηση των αυτοαποκαλούμενων «τουρκικών» συλλόγων που υπάρχουν στην Θράκη! Το πράγμα όμως δεν σταματάει εκεί…
Στις 9 Σεπτεμβρίου ανοίγει ο κάθετος άξονας Κομοτηνής-Μάκαζα σύμφωνα με τα Βουλγαρικά Μέσα Ενημέρωσης.
Ο δρόμος, ο οποίος είναι έτοιμος εδώ και περίπου ένα μήνα, δεν δίνεται στην κυκλοφορία λόγω της αδυναμίας συνεννόησης των Υπουργείων Εξωτερικών των δύο χωρών που χρειάστηκαν πολλές ριματικές διακοινώσεις μέχρι να καταλήξουν σε ένα πλαίσιο λειτουργίας.
Η συμφωνία που υπάρχει για να ανοίξει ο δρόμος, σύμφωνα με τις πληροφορίες του XanthiPress.gr, είναι να επιτρέπεται η διέλευση οχημάτων μέχρι 3,5 τόνων και όχι παραπάνω προς την Ελληνική επικράτεια, αν και επιτρέπεται η είσοδος στη βουλγαρική πλευρά φορτηγών μέχρι 5 τόνων. Ο δρόμος είναι μέρος του διευρωπαϊκού οδικού άξονα νο 9 που ξεκινά από τη Φιλανδία και διέρχεται από τις χώρες της Βαλτικής.
ΕΜΠΡΟΣ
Με νέες βολές εναντίον της διοίκησης του καζίνο Ξάνθης και του ίδιου του Κώστα Πηλαδάκη επανέρχεται το σωματείο εργαζομένων της εταιρίας, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι στο καζίνο (και όχι το ξενοδοχείο) έχουν λάβει εξώδικη ενημέρωση για την παύση λειτουργίας του στις 24 Σεπτεμβρίου, ημερομηνία κατά την οποία θα γίνει και η καταγγελία των συμβάσεων 103 εργαζόμενων στο καζίνο της Ξάνθης.
Το Δ.Σ. του σωματείου συνεχίζει να αμφισβητεί την πραγματική πρόθεση της διοίκησης να βάλει «λουκέτο» στο καζίνο, ενώ καυστικά σχολιάζει ότι ενώ σε ανακοίνωση προς τα ΜΜΕ ο κ. Πηλαδάκης είχε δηλώσει μηνιαίες ζημίες στις 150.000 ευρώ, στους ίδιους τους εργαζομένους έκανε λόγο για μέση μηνιαία ζημία της τάξης των 270.000 ευρώ.






