Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο πλαίσιο των Επαγγελματικών Προγραμμάτων Ενδυνάμωσης και Συμβουλευτικής σας προσκαλεί στην μεγαλύτερη ΔΩΡΕΑΝ επιμόρφωση στην Ψυχολογία, στη Συμβουλευτική και στην Προπονητική Ζωής. Το Πρόγραμμα θα υλοποιηθεί σε συνδιοργάνωση με το 5Ο Δημοτικό Σχολείο Ξάνθης, ως κοινωνική – επιμορφωτική δράση και απευθύνεται στο ευρύ κοινό.
Η έναρξη του προγραμματίζεται για τον Οκτώβριο και οι ημερομηνίες διεξαγωγής του είναι οι κάτωθι:
20/Οκτ
24/Νοε
15/Δεκ
19/Ιαν
16/Φεβ
16/Μαρ
13/Απρ
25/Μαϊ
23/Ιουν
Tα μαθήματα θα υλοποιούνται μια φορά τον μήνα, ημέρα Σάββατα και ώρες 16.00-21.00, στην αίθουσα του 5ου Δημοτικού Σχολείου Ξάνθης και θα γίνουν δεκτά έως 100 άτομα (με σειρά προτεραιότητας). Εννέα πεντάωρες συναντήσεις από διδάσκοντες, που συνδυάζουν αρμονικά την επιστημονικότητα με την εμπειρία, το θεωρητικό με την πρακτική συμπεριφορά, το κλασικό με τις εναλλακτικές προσεγγίσεις, τη συγχρονικότητα με τις διαχρονικές ερμηνείες, τη διεπιστημονικότητα με την εξειδίκευση, τα ερευνητικά πορίσματα με τις παραδοσιακές πεποιθήσεις.
Κι όλα αυτά, επειδή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, το πρώτο σύμφωνα με διεθνείς αξιολογήσεις Ίδρυμα της Ελλάδος, η γνώση σε κάθε της μορφή, από την ενορατική στην πειραματική και από την λαϊκή μέχρι την ελιτίστικη, είναι ενιαία και αδιαίρετη και συνοδεύεται από πράξη και αρετή.
Εκδηλώστε ενδιαφέρον εδώ:
Tο Πρόγραμμα εντάσσεται στο πλαίσιο κοινωνικών – επιμορφωτικών δράσεων, που θα πραγματοποιηθούν σε 45 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Τα μαθήματα, που πρόκειται να πραγματοποιηθούν στην κάθε πόλη, δεν είναι απλώς ακαδημαϊκές διαλέξεις περί ψυχολογίας, συμβουλευτικής και προπονητικής ζωής, αλλά ένα διαρκές πολιτισμικό δρώμενο, το οποίο θα λαμβάνει χώρα παράλληλα με τα σεμινάρια: Επειδή η συμμετοχικότητα και το κοινωνικό κεφάλαιο, όταν πλαισιώνουν την εκπαιδευτική διαδικασία γίνονται βίωμα, καλή πρακτική και νοσταλγία. Θεατρικές παραστάσεις, μουσικά σχήματα, φιλανθρωπικές δράσεις, παράφορες διδασκαλίες, όλα αναμιγνύονται, για να κεντρίσουν το κοινωνικό και ανθρωπιστικό αισθητήριο των συμμετεχόντων, έτσι ώστε η μάθηση να μετατραπεί σε κίνητρο και να εξαργυρωθεί σε πρωτοβουλία.