Γενική

Ηρεμία στην ΣΕΚΑΠ


Ηρεμία φαίνεται να επικρατεί στην ΣΕΚΑΠ αφού οι εργαζόμενοι τηρούν στάση αναμονής αν και οι φήμες λένε ότι οι προθέσεις της εταιρίας δεν είναι πολύ αγαθές απέναντί τους. Αυτό θα φανεί στη συνέχεια. Εφόσον καταβάλλονται σταδιακά μισθοί, δεν έχουν λόγο να πάνε στα άκρα, ούτε και σε απεργίες. Την ίδια ώρα οι προσδοκίες κάποιων ότι ο Ιβαν Σαβίνδης θα ήταν ο μεσσίας για την Ξανθιώτικη καπνοβιομηχανία διαψεύδονται οικτρά. Αυτό που μας λυπεί δεν είναι το συμμάζεμα που θέλει να κάνει ο νέος ιδιοκτήτης αλλά ο άγαρμπος τρόπος με τον οποίο θέλει να συμπεριφερθεί στους εργαζόμενους. (Οι οποίοι δυστυχώς είχαν απέναντί τους και τις γνωστές «φιλιππινέζες» του συστήματος).

Σχετικά Άρθρα