Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε ο 1ος Διασυνοριακός Αγώνας Ορεινής Ποδηλασίας και Ορεινού Τρεξίματος, μια ξεχωριστή αθλητική διοργάνωση που ένωσε την Ελλάδα και τη Βουλγαρία μέσα από τον αθλητισμό, τη συνεργασία και την ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς της περιοχής.
Μετά από πρόσκληση του Δήμου Μύκης, του Δήμου Zlatograd της Βουλγαρίας και του συλλόγου Plan B – DNES, η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης – Παράρτημα Ξάνθης συμμετείχε στην υγειονομική και διασωστική κάλυψη της διοργάνωσης, συμβάλλοντας στην ασφαλή διεξαγωγή των αγώνων.
Οι διαδρομές αναπτύχθηκαν τόσο σε ελληνικό όσο και σε βουλγαρικό έδαφος, αναδεικνύοντας τον διασυνοριακό χαρακτήρα της δράσης και προσφέροντας στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να γνωρίσουν μοναδικά φυσικά τοπία των δύο χωρών. Πρόκειται για την πρώτη διοργάνωση αυτού του είδους στην περιοχή, αποτελώντας σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη του αθλητικού τουρισμού και την ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των τοπικών κοινωνιών.
Τα μέλη της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης Ξάνθης αναπτύχθηκαν σε καίρια σημεία της διαδρομής επί ελληνικού εδάφους, παρέχοντας διασωστική ετοιμότητα και πρώτες βοήθειες όπου χρειάστηκε, με στόχο την προστασία των αθλητών και των επισκεπτών.
Η Ελληνική Ομάδα Διάσωσης – Παράρτημα Ξάνθης ευχαρίστησε θερμά τους διοργανωτές για την εμπιστοσύνη και την άριστη συνεργασία, επισημαίνοντας ότι ο εθελοντισμός δεν γνωρίζει σύνορα, στηρίζει τον αθλητισμό, ενώνει τους ανθρώπους και συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία ασφαλών και επιτυχημένων διοργανώσεων.











