ΕκδηλώσειςΜουσικήΠολιτισμόςΤελευταία Νέα

Το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης στις Γιορτές Νεολαίας 2026 με τρεις ξεχωριστές μουσικές βραδιές

Με τρεις ξεχωριστές μουσικές βραδιές συμμετέχει φέτος το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης στις Γιορτές Νεολαίας 2026, παρουσιάζοντας ένα πλούσιο πρόγραμμα με συναυλίες και αφιερώματα που αναδεικνύουν το ταλέντο και τη δημιουργικότητα των μαθητών του. Από τη μουσική διαδρομή «Από το Μπαρόκ μέχρι Σήμερα», μέχρι τις συναυλίες μουσικών συνόλων και το μεγάλο αφιέρωμα στους Pink Floyd και τη ροκ μουσική σκηνή, το κοινό της Ξάνθης θα έχει την ευκαιρία να απολαύσει τρεις ιδιαίτερες εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο.

Ακολουθεί το δελτίο Τύπου:

Το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης στις Γιορτές Νεολαίας 2026

Οι μαθητές του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης συμμετέχουν στις φετινές Γιορτές
Νεολαίας, παρουσιάζοντας τη μουσική παράσταση «Από το Μπαρόκ μέχρι Σήμερα»,
στον Πολυχώρο Τέχνης και Σκέψης «Οικία Μάνου Χατζιδάκι» την Παρασκευή 15
Μαΐου στις 19.00. Η συναυλία αποτελεί μια ζωντανή παρουσίαση της δουλειάς που
πραγματοποιείται στα ατομικά μαθήματα οργάνων του σχολείου. Κάθε μαθητής, μέσα
από το προσωπικό του ρεπερτόριο, ξετυλίγει το νήμα της μουσικής ιστορίας: από τις
δεξιοτεχνικές απαιτήσεις της εποχής Μπαρόκ και την κλασική πειθαρχία, μέχρι τις
ελεύθερες φόρμες και τους ήχους του σήμερα. Είναι μια βραδιά αφιερωμένη στην
προσπάθεια, τη μελέτη και το ταλέντο των παιδιών. Πάνω στη σκηνή, τα διαφορετικά
μουσικά όργανα «συνομιλούν» μεταξύ τους. Σας προσκαλούμε να στηρίξετε τη νέα
γενιά μουσικών της πόλης μας σε αυτό το ιδιαίτερο οδοιπορικό. Είσοδος Ελεύθερη.

Στη συνέχεια, σας καλούμε την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 στις 19:00 στο Δημοτικό
Αμφιθέατρο στη «Συναυλία μουσικών συνόλων». Την εκδήλωση θα πλαισιώσουν
μουσικά τρία σύνολα του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, η χορωδία Βυζαντινής και
Παραδοσιακής Μουσικής, η ορχήστρα παραδοσιακής Μουσικής, η ορχήστρα
Ελληνικού Λαϊκού Τραγουδιού. Θα ακουστούν θρησκευτικοί ύμνοι, παραδοσιακά
τραγούδια της Θράκης και λαϊκά τραγούδια με θεματικό κέντρο τα επαγγέλματα.

Τέλος, το Σάββατο 30 Μαΐου 2026 στο Δημοτικό Αμφιθέατρο Κεντρικής Πλατείας
στις 19:00, το Ροκ σύνολο του σχολείου, μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ερμηνεύει
τραγούδια των David Bowie, Beatles κ. α. καθώς κι ένα αφιέρωμα στους Pink Floyd

(συνθέσεις από τα άλμπουμ Wish you were here, The Wall, Dark side of the Moon).
Συμμετέχει η χορωδία του σχολείου.

Ο Διευθυντής

Χρήστος Βαρδικελδόγλου ΠΕ11

Σχετικά Άρθρα