Την Τρίτη 5 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Προέδρου του Εμπορικού Συλλόγου Ξάνθης, Νικόλαου Γρηγοριάδη, και της Α΄ Αντιπροέδρου, Αθανασίας Ακτσαλίδου, με τον Αστυνομικό Διευθυντή κ. Αντώνιο Καπελλάκη και τον Διοικητή της ΟΠΔΙ κ. Δημήτριο Παπαοικονόμου, με αντικείμενο ζητήματα αστυνόμευσης και την ενίσχυση της συνεργασίας ενόψει των εκδηλώσεων του Συλλόγου.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν προτάσεις για τη βελτίωση της ασφάλειας και τη διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της αγοράς.
Η συζήτηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα θετικό και εποικοδομητικό κλίμα, με κοινή βούληση για τη συνέχιση της συνεργασίας.





