Κύριο ΘέμαΜουσικήΠολιτισμόςΤελευταία Νέα

Μεγάλη συμμετοχή και καλλιτεχνική ανανέωση στο Φεστιβάλ Μουσικών Σχολείων Ξάνθης (φωτογραφίες +video)

Το Σάββατο 25 Απριλίου 2026 ολοκληρώθηκε το 11ο Φεστιβάλ Μουσικών Σχολείων «Ξάνθη – Πόλις Ονείρων 2026», με την τελευταία ημέρα των εκδηλώσεων να κορυφώνεται στην Πλατεία Δημοκρατίας, στην καρδιά της Ξάνθης. Η φετινή διοργάνωση παρουσίασε ανανεωμένο πρόγραμμα, δίνοντας μια διαφορετική πνοή στην τελετή λήξης, η οποία ξεκίνησε νωρίτερα, στις 17:30, με επίκεντρο τις παρουσιάσεις των βιωματικών εργαστηρίων.

Στην κεντρική πλατεία της πόλης, μαθητές, εκπαιδευτικοί και επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το αποτέλεσμα της δημιουργικής δουλειάς που πραγματοποιήθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του φεστιβάλ, ενώ ακολούθησαν χαιρετισμοί από τους επίσημους προσκεκλημένους, τον Δήμο Ξάνθης και εκπροσώπους των τοπικών αρχών.

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η εμφάνιση της Μεγάλης Ορχήστρας Σύγχρονης Μουσικής, υπό τη διεύθυνση του Ηλία Καλούδη, καθώς και η συμμετοχή της χορωδίας με τη διεύθυνση του Δημήτρη Μπουζάνη, που έδωσαν νέα καλλιτεχνική διάσταση στο φεστιβάλ, ενισχύοντας τον σύγχρονο και εξωστρεφή χαρακτήρα του. Το πρόγραμμα της τελετής λήξης περιλάμβανε ευρωπαϊκό μουσικό ρεπερτόριο, αναδεικνύοντας τη διεθνή ταυτότητα της διοργάνωσης.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε μετά τις 21:00 με τη συναυλία των MOB ART, σε μια ατμόσφαιρα ενθουσιασμού και έντονης συμμετοχής του κοινού, που κατέκλυσε την πλατεία.

Για πέντε ημέρες, η Ξάνθη έζησε στον ρυθμό του «Live in the City of Dreams», φιλοξενώντας περισσότερους από χίλιους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς από την Ελλάδα και το εξωτερικό, μετατρέποντας την πόλη σε ένα ζωντανό κύτταρο πολιτισμού και δημιουργίας.

Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια σε όλους όσοι εργάστηκαν για την επιτυχία αυτού του σημαντικού καλλιτεχνικού θεσμού: στους μαθητές που συμμετείχαν, στους εκπαιδευτικούς, στους εθελοντές και σε όλους τους συντελεστές. Το Φεστιβάλ «Ξάνθη – Πόλις Ονείρων» αποτελεί έναν θεσμό που δίνει πνοή στην πόλη, ενισχύει την πολιτιστική της ταυτότητα και συμβάλλει ουσιαστικά και στην τοπική οικονομία.

Το ραντεβού ανανεώνεται για το 2027, με την προσδοκία ο θεσμός να εξελιχθεί ακόμη περισσότερο, συνεχίζοντας να προσφέρει πολιτισμό, παιδεία και έμπνευση.

Στον χαιρετισμό του κατά την τελετή λήξης, ο Δήμαρχος Ξάνθης, κ. Στράτος Κοντός,
απευθυνόμενος με θέρμη στους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς,
τόνισε:
«Σήμερα έχουμε μπροστά μας μια εικόνα η οποία μας κάνει να αισιοδοξούμε για το
μέλλον. Τα παιδιά μας, με τη σκληρή δουλειά και τη στοχοπροσήλωσή τους, μας
δίνουν το παράδειγμα πώς να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα. Αυτή η
εικόνα συμπληρώνεται από τους εκπαιδευτικούς τους, που τους δείχνουν τον
δρόμο, τους γονείς τους, που στηρίζουν με αυταπάρνηση τα δικά τους όνειρα, και
φυσικά τους εθελοντές μας, που με ανιδιοτέλεια και όραμα για τον τόπο μας
κάνουν εφικτές τέτοιες διοργανώσεις».
Ο κ. Κοντός εξέφρασε τις θερμές του ευχαριστίες στους εκπαιδευτικούς του
Μουσικού Σχολείου Ξάνθης, στον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων και σε όλους όσοι
εργάστηκαν αδιάκοπα για την επιτυχία του θεσμού, ενώ απηυθηνε μήνυμα
αναγνώρισης:
«Εσείς παιδιά, είστε το μέλλον μας, η ελπίδα μας και η έμπνευσή μας. Δέσμευσή
μας είναι όχι απλά να συνεχίσουμε, αλλά κάθε χρόνο να επενδύουμε ακόμα
περισσότερες δυνάμεις στη νέα γενιά και σε οτιδήποτε προάγει το μέλλον του
τόπου μας».

Σχετικά Άρθρα