Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Ξάνθη Πόλις Ονείρων
Μουσικών Σχολείων 2026, το Μουσικό Σχολείο Ξάνθης σας προσκαλεί
στη συναυλία που θα διεξαχθεί την Παρασκευή 24 Απριλίου και ώρα
10:30 π.μ. στην Κεντρική Πλατεία Ξάνθης, με τη συμμετοχή μαθητών
των Δημοτικών Σχολείων της πόλης.
Η εκδήλωση εντάσσεται στις δράσεις του Φεστιβάλ που προάγουν τη
μουσική παιδεία, την καλλιτεχνική έκφραση και τη δημιουργικότητα
των μαθητών, αναδεικνύοντας παράλληλα τη σημασία της συνεργασίας
μεταξύ εκπαιδευτικών μονάδων και της ενεργούς συμμετοχής των νέων
στην πολιτιστική ζωή του τόπου.
Η συναυλία είναι ανοιχτή στο κοινό και απευθύνεται στο σύνολο των
πολιτών και τις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης του Νομού Ξάνθης, για την παρουσία και τη στήριξή τους
στην εκδήλωση.
Η παρουσία σας θα αποτελέσει ιδιαίτερη τιμή και θα ενισχύσει
ουσιαστικά την προσπάθεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών τους.
Ο Διευθυντής
Χρήστος Βαρδικελδόγλου ΠΕ11





