Σας προσκαλούμε με ιδιαίτερη χαρά στα εγκαίνια του έργου της
Δ.Ε.Υ.Α.Ξ. με τίτλο: «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΞΗΡΑΝΣΗΣ ΙΛΥΟΣ ΕΕΛ
ΞΑΝΘΗΣ» που θα πραγματοποιηθούν την 23 η Μαρτίου 2026 και ώρα
12.00 μ.μ. στο χώρο των εγκαταστάσεων της ΕΕΛ ΞΑΝΘΗΣ.
Η τελετή του αγιασμού των εγκαινίων θα γίνει παρουσία του
Σεβασμιότατου Μητροπολίτη Ξάνθης και Περιθεωρίου κ.κ. Παντελεήμονα .
Θα παρευρεθούν ο Γεν. Γραμματέας Συντονισμού Διαχείρισης &
Αποβλήτων κ. Γραφάκος Μανώλης, ο Περιφερειάρχης της Ανατ.
Μακεδονίας & Θράκης κ. Τοψίδης Χριστόδουλος , ο Δήμαρχος Ξάνθης κ.
Κοντός Ευστράτιος καθώς και οι Αρχές της πόλης της Ξάνθης.
Η παρουσία σας θα μας τιμήσει ιδιαίτερα.
Επόμενο άρθρο
Σχετικά Άρθρα
Click to comment





