Το συγκινητικό αντίο του προέδρου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ξάνθης «Η Αγάπη» στην Ελένη Βουλγαράκη

Με λόγια συγκίνησης αποχαιρέτησε την Ελένη Βουλγαράκη ο πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης «Η Αγάπη», τιμώντας την προσφορά και τη συμμετοχή της στη δράση του συλλόγου. Στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του αναφέρει: «Καλό ταξίδι και καλή ξεκούραση Ελενίτσα μας. Σε ευχαριστούμε για ό,τι μας προσέφερες όλα αυτά τα έτη, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το συγκινητικό αντίο του προέδρου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ξάνθης «Η Αγάπη» στην Ελένη Βουλγαράκη.