Με λόγια συγκίνησης αποχαιρέτησε την Ελένη Βουλγαράκη ο πρόεδρος του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ν. Ξάνθης «Η Αγάπη», τιμώντας την προσφορά και τη συμμετοχή της στη δράση του συλλόγου. Στο αποχαιρετιστήριο μήνυμά του αναφέρει: «Καλό ταξίδι και καλή ξεκούραση Ελενίτσα μας. Σε ευχαριστούμε για ό,τι μας προσέφερες όλα αυτά τα έτη, … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το συγκινητικό αντίο του προέδρου του Συλλόγου Εθελοντών Αιμοδοτών Ξάνθης «Η Αγάπη» στην Ελένη Βουλγαράκη.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί