ΚοινωνίαΤελευταία Νέα

Μήνυμα μνήμης και σεβασμού από τους μαθητές του 8ου Γυμνασίου για τα Τέμπη

Οι μαθητές του 8ου Γυμνασίου, τιμώντας την ημέρα μνήμης των 57 θυμάτων του σιδηροδρομικού ατυχήματος στα Τέμπη, προέβησαν στην παραπάνω δράση, η οποία ήταν αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία. Πολύ συγκινημένοι λόγω της επετείου, ο πρόεδρος του 15μελους συμβουλίου Τζανέρ Ρουστέμογλου και τα μέλη Μπεσήμ Σιακήρογλου και Νεβάς Μουσταφάογλου ζήτησαν από καθηγητές και μαθητές να συμμετάσχουν στην δράση.

Σχετικά Άρθρα