Οι μαθητές του 8ου Γυμνασίου, τιμώντας την ημέρα μνήμης των 57 θυμάτων του σιδηροδρομικού ατυχήματος στα Τέμπη, προέβησαν στην παραπάνω δράση, η οποία ήταν αποκλειστικά δική τους πρωτοβουλία. Πολύ συγκινημένοι λόγω της επετείου, ο πρόεδρος του 15μελους συμβουλίου Τζανέρ Ρουστέμογλου και τα μέλη Μπεσήμ Σιακήρογλου και Νεβάς Μουσταφάογλου ζήτησαν από καθηγητές και μαθητές να συμμετάσχουν στην δράση.






