Συνελήφθη την 20-2-2026 το μεσημέρι, σε οικισμό της
Ξάνθης, από αστυνομικούς του Αστυνομικού Τμήματος
Τοπείρου, ένας ημεδαπός, διότι όπως διαπιστώθηκε την
19-2-2026 το μεσημέρι, σε οικισμό της Ξάνθης, εισήλθε σε
ανασφάλιστη οικία και αφαίρεσε ένα πορτοφόλι με
χρήματα και μία τραπεζική κάρτα, με τη χρήση της οποίας
στη συνέχεια πραγματοποίησε συναλλαγές. Μέρος των
χρημάτων και η αφαιρεθείσα τραπεζική κάρτα
κατασχέθηκαν και αποδόθηκαν στη δικαιούχο τους. Την
προανάκριση ενεργεί το Αστυνομικό Τμήμα Τοπείρου.
Σχετικά Άρθρα
Χρόνια πολλά στους μπαμπάδες και τους παππούδες του Κεχροκάμπου – Ξεχωριστή δράση από τον Σύλλογο Γονέων του Δημοτικού Σχολείου
Λίτα Μαυρογένη: Η διακεκριμένη Ξανθιώτισσα ζωγράφος και παιδαγωγός της τέχνης με παγκόσμια αναγνώριση (video)
Click to comment





