Κύριο ΘέμαΤελευταία ΝέαΤοπικά νέα

Μεταφορά Σταθμού Απολύμανσης Οχημάτων δυτικά της Γέφυρας του Νέστου – Έκκληση προς τους οδηγούς

Το Τμήμα Κτηνιατρικής της ΔΑΟΚ Π.Ε. Ξάνθης ενημερώνει ότι, στο πλαίσιο της προσπάθειας αντιμετώπισης της ευλογιάς των αιγοπροβάτων, ο Σταθμός Απολύμανσης Τροχοφόρων Οχημάτων Μεταφοράς Νωπού Γάλακτος, Ζωοτροφών, Ζώντων Ζώων και λοιπών αγροτικών καθώς και επιβατικών οχημάτων, μεταφέρθηκε από τις 5/2/2026.

Συγκεκριμένα, ο Σταθμός, που λειτουργούσε μετά τη διασταύρωση προς τον οικισμό Μικρό Τύμπανο στο ρεύμα από Ξάνθη, βρίσκεται πλέον δυτικά της Γέφυρας του Νέστου, στην Επαρχιακή οδό Σταυρούπολης – Κεχρόκαμπου Καβάλας, στο ρεύμα προς Σταυρούπολη.

Ο Σταθμός Απολύμανσης λειτουργεί από Δευτέρα έως και Σάββατο, από τις 08:30 έως τις 16:30.

Το Τμήμα Κτηνιατρικής καλεί τους ιδιοκτήτες, επαγγελματίες και μη οδηγούς που χρησιμοποιούν τα παραπάνω οχήματα και διέρχονται από το συγκεκριμένο σημείο να σταματούν για την απολύμανση των οχημάτων τους.

Σχετικά Άρθρα