Το είδαμε κι αυτό: Απορριμματοφόρο βούλιαξε στην Ανδρέου Δημητρίου
Το πρωί της Κυριακής, ένα ασυνήθιστο περιστατικό σημειώθηκε σχεδόν στο κέντρο της Ξάνθης, όταν απορριμματοφόρο του Δήμου Ξάνθης, κατά τη διάρκεια αποκομιδής απορριμμάτων, βούλιαξε σε τρύπα στο οδόστρωμα. Το συμβάν έγινε στην οδό Ανδρέου Δημητρίου, στο ύψος του Αγίου Ελευθερίου, λίγο πριν το 1ο Ωνάσειο Γυμνάσιο Ξάνθης. Σύμφωνα με τις … Συνεχίστε να διαβάζετε το Το είδαμε κι αυτό: Απορριμματοφόρο βούλιαξε στην Ανδρέου Δημητρίου.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί